Onsdag,

Mamma hade tjejmiddag ikväll. Hon brukar ha det några gånger om året och dom gångerna brukar jag fly fältet. Orkar inte lyssna på allt deras kackel. Men ikväll var jag hemma och det ska jag nog vara fler gånger. Hon hade lagat jätte god mat och efterrätt och jag fick ha tvn ifred. Om man ska vara hemma någon gång så är det kanske just när hon har tjejmiddag.

Idag hände det flera bra saker, bland annat så ringde dom från ica kvantum och ville att jag skulle komma på en intervju nästa vecka. Håller tummarna för att jag får börja jobba där snarast. Sedan fick jag ett erbjudande om att ta över en lägenhet i axelsberg. Låter riktigt lockande. Ska dit på tisdag och kolla hur det ser ut. Håller tummarna för det också.

Good morning beautiful, how was your night?

Mine was wonderful with you by my side.



Kommentarer
Postat av: ThereseLo

hihi är så glad för din skull stumpipumpi ;)

2009-01-22 @ 23:11:00
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0