Måndag på Blue Moon,

Jag sa ju sist att jag skulle rycka upp mig och sluta dricka alkohol. Det höll jag...i en dag! I måndags var det ju trettondagsafton och den helgdagen finns ju som alla vet endast till för att ungdomar ska ha en anledning att festa till det såhär efter jul och nyår. Och självklart var jag tvungen att kolla läget på stan.

Mille var festsugen som vanligt och vi fick till och med ut martina på äventyr. Förmodligen var det för att hennes kära man var kvar i skåne, men vad nu än anledningen var så var det trevligt att gå ut med de gamla jerseypinglorna. Det var ju ett tag sen vi festade ihop alla tre. Vi begav oss till Blue moon bar, och där jobbade en hemsk hemsk vakt som ropade ut mitt mellannamn som jag alltid hatat framför HELA kön. Må han brinna i helvetet! Annars var kvällen jätte trevlig. Bra lokal, trevligt sällskap och goda drinkar. Det kan inte bli så mycket bättre.
Tack tjejer för en rolig kväll.

Nu lär ni inte se mig ute i krogvimlet på ett tag. Jag är helt pank och nu ska jag börja träna seriöst istället för att supa. ( vI får se hur länge jag kan hålla mig, men just nu är jag inte sugen alls. )


Kommentarer
Postat av: millis

Nu tycker jag du överdriver.. Vadå som vanligt? Din skit ;(

2009-01-07 @ 16:42:25
URL: http://shallow.blogg.se/
Postat av: josefin

Mille likes to party all the time. Paaaarty all the time. :)

2009-01-09 @ 15:03:06
URL: http://josefinforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0