It's always been a matter of trust,

Om jag ska vara ärlig så känner jag mig lite shitzofren. Jag är en snäll person för det mesta, men sen helt plötsligt kan jag bli en helt annan person. Jag blir som ett känslokallt monster som gör saker jag aldrig skulle drömma om att göra i vanliga fall. Jag har sårat så många människor på sista tiden och ångrar allt jag har gjort. En dag så vill jag en sak men dagen efter vill jag en helt annan sak.

Varför kan jag aldrig bestämma mig?
Jag tror att jag blivit sårad så många gånger så jag har stängt av alla känslor, men ibland så dyker känslorna upp och jag blir mig själv igen men sen blir jag rädd och stänger av igen.
Är så trött på att leva såhär. Jag ska sluta vara rädd och börja våga ta risker igen. Man måste ju våga för att vinna...



Don't say you love me, 
I don't believe it!
Don't say the words, 
If you don't mean it. 
Don't want to hear it.
Out in the open,
Keep it inside. 
If you don't mean it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0