Hurt my friend and I will come after you,

Jag är så jävla upprörd. (Ursäkta språket.) Jag orkar inte ens prata om anledningen till att jag är upprörd för då blir kastar jag sönder någonting. Jag förstår verkligen inte vad killar ser hos småtjejer. Det måste ju vara så att dom inte klarar av att ha en tjej i deras egen ålder för då känner dom sig underlägsna eftersom att vi är så mycket smartare än dom.

Jag hoppas verkligen att du vaknar upp en dag och inser vilket svin du har varit och hur mycket du förtjänade några örfilar. Du kan stå där och flina hur mycket du vill men jag tror att innerst inne så förstår du att du går miste om någon riktigt bra. Hoppas du får vad du förtjänar en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0