Helg,

Nu måste jag allvarligt ta och rycka upp mig. Skulle ta det lugnt i helgen men det slutade med att jag snubblade in vid 4 snåret både fredag och lördag.

I fredags minns jag inte vad jag gjorde men jag och mille var inte på olearys i huddinge i alla fall, om någon säger någonting annat så tro inte på dom. Igår var jag och Therese hemma hos Therese och söp och åt supergoda snickerskakor. Love it! Sedan åkte vi hem till Peter molander, men där var tråkmånsarna redan på väg ut så vi drack snabbt upp vårat vin och begav oss ut på nya äventyr.

Kvällen slutade med att,
- Två människor ( nämner inga namn ) blev apfulla och började gråta.
- En person tröttnade på fulla människor och skällde ut dom.
- En tjej ramlade i trappan i fruängen och vägrade resa sig upp.
- En annan tjej råkade säga fel namn...

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

ingen av dom var jag iaf!

2009-01-05 @ 18:30:06
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hänt ett par gånger....

2009-01-08 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0