I hate this part right here,

Så mycket tankar som flyger omkring i mitt huvud just nu. Du frågade om jag menade allting jag sa igår, och ja jag kan helt ärligt säga att det mesta menade jag. Kanske inte alla hårda ord men på det stora hela så menade jag det jag sa. Jag undrar verkligen varför det alltid ska bli en massa bråk på fyllan? Tror att jag lyckades med att bli osams med 4 personer igår under loppet av 2 timmar. Lite ångest idag har jag men förmodligen inte i närheten av den ångesten som Martina måste ha. Känns alltid skönt att någon är värre.


Får väl be om ursäkt såhär lite fegt i bloggen till alla som jag sårade igår. Det var inte meningen, önskar att jag kunde lova att det aldrig kommer att hända igen men det kommer det förmodligen att göra. Kanske redan nästa helg. 
Jag har ett jävla temperament när jag är full har jag märkt.

The world slows down
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts.

Kommentarer
Postat av: pold

jag känner mig... sårad

2009-02-01 @ 16:42:25
Postat av: Martina

Jag tänker då inte be om ursäkt till dom jag sårade.. o jag menade faktiskt allt jag sa..haha men så är det jag också..haha men glöm inte att jag har en jacka från 70-talet.. o ska jag va helt ärlig så har jag inte ångest.. Jag är nog bara elak..

2009-02-01 @ 18:05:33
Postat av: Josefin

Ge er nu ni två!

2009-02-01 @ 19:32:59
URL: http://josefinforss.blogg.se/
Postat av: Millis

Later som jag missat en hel del dar hemma! Ska ringa dig ikvall efter jobbet jossi sa da ar det bast for dig att du svarar ;)

2009-02-04 @ 12:43:07
URL: http://flyktentillbcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0