Helgen då,

Helgen började ganska bra med en liten skärholmen tripp med Martina. Det blev mycket skratt och kändes nästan som förr i tiden. Senare på kvällen tar jag och min älskade Therese ett ganska dåligt beslut och dissar stan för att gå på en lokalfest i huddinge där det visar sig vara ca 10 pers och de allra flesta var nog kring 15 år. Men vi hade ganska roligt åt dom i alla fall. Det går nästan inte att ha tråkigt tillsammans med den tösen.
 
Lördagen spenderade jag i soffan med feber och halsont men när kvällen närmade sig så kunde jag inte hålla mig längre. Jag övertalade Therese att hänga med till kungsan på partaj men jag insåg nog när vi väl var där att jag var lite för sjuk för att festa. Men det var en del trevligt folk där måste jag säga så det hade nog kunnat bli en toppenkväll om man tog bort febern. Någon idiot stal min väska med alla värdesaker i också. Mindre roligt att jag inte kommer ha något leg nu när jag äntligen fyller 20. Inga pengar heller. :´) Buhu.

Jag vill att mille ska komma hem nu. Jävla skit barcelona. Sno min kompis sådär utan att fråga. Barcelona borde ha spö!


Kommentarer
Postat av: ThereseLo

Du är min bästa vän! Jag älskar dig! <3

2009-02-09 @ 00:20:24
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: millis

Tusse då :( Önskar att jag kunde varit hemma på fredag! Men det är inte långt kvar, 6 mars, då jävlar kommer du inte undan <3

2009-02-09 @ 17:00:59
URL: http://flyktentillbcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0