En tråkig måndag,

Trodde att det skulle vara skönt att vara ledig idag men det är det inte!  
Jag är jätte uttråkad och alla andra jobbar. :( Sitter här framför datorn och drömmer mig bort till ett varmare land. Vet inte vad det är med mig riktigt men jag känner mig jätte konstig. Jag längtar efter någonting, men jag vet inte vad det kan vara. Jag längtar bort men vet inte riktigt vart. T

Tror att jag har kommit in i en 20års kris. Om det nu finns någonting som heter så? Jag har levt i 20 år men inte gjort någonting vettigt. Jag har gått i skolan i 12 år och nu jobbar jag på kvantum. Helt onödigt att slösa bort så många år i skolbänken för att sen börja jobba i en matbutik. Let´s face it, du behöver inte vara ett geni för att sitta i en kassa och slå in varor. Jag vill resa och upptäcka världen. Jag vill lära mig ett nytt språk och äta främmande mat. Jag vill vakna varje morgon till någonting nytt. Jag önskar att jag kunde vinna en massa pengar.
Då hade jag dragit på en gång och aldrig tittat tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad sägs om att vi sparar ihop massa, massa pengar och åker på roadtrip i USA? Något jag tänkt göra iaf, skulle älska att ha dig som sällskap :D

Men då får någon mer skaffa körkort, för jag orkar inte köra allt själv :P :D

2009-02-17 @ 16:38:05
Postat av: Josefin

Låter skitkul. Vi får prata mer om det nästa gång vi ses. :D

2009-02-17 @ 17:12:20
URL: http://josefinforss.blogg.se/
Postat av: Sophie

Absolut :)

Jag jobbar bara deltid nu så jag kommer få mer tid att träffas :)

Hörs snart?

Puss

2009-02-18 @ 12:39:31
Postat av: mille

Gå in på skype.com och ladda ner, det är gratis :)

2009-02-19 @ 08:07:41
URL: http://flyktentillbcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0