En ny start,

Det är inte lätt att vara 20 år och förvirrad...
Det är inte lätt att ta det där stora klivet in i vuxenlivet. Man måste bestämma vad man vill göra med sitt liv och det är inte alltid lätt vill jag lova. Jag har haft väldigt svårt att bestämma mig för vad jag vill göra. Jag vill ut och resa och se världen, men samtidigt så vill jag börja plugga och få det överstökat så jag kan börja leva på riktigt. Jag har slösat bort 12 år i skolbänken men till vilken nytta? Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra. Gick medialinjen på gymnasiet men insåg att media inte var någonting för mig.

Nu jobbar jag på Ica kvantum medans jag försöker ta reda på vad jag vill göra med resten av mitt liv. Jag kanske borde göra som min älskade Mille och fly landet. Vem skulle sakna mig? Therese kanske. Ja, men hon var väl typ den enda. Men nu vet jag! Therese får följa med mig! Så kan vi flytta långt långt bort och byta identitet så att ingen från vårat gamla liv någonsin kan kontakta oss. Det vore bara för skönt. En ny start helt enkelt. Det är vad jag behöver.

Det är inte lätt att vara 20 år och förvirrad, men förmodligen så är det här den bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: martinis

Jag hade saknat dig pucko..

2009-03-01 @ 13:12:08
Postat av: millis

jag hade också saknat dig!

2009-03-01 @ 16:14:13
URL: http://flyktentillbcn.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

det låter som en jävla plan stumpan. så gör vi :)

2009-03-13 @ 21:03:28
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0