,

Lite update på vad som har hänt på sista tiden då,

* Jag jobbar och sliter på synpunkten om dagarna.
Har blivit arbetsskadad. Drömmer till och med om glasögon på nätterna (?!?).
* Jag pluggar "Etik och livsfrågor" på komvux 2 dagar i veckan.
Känner mig redan efter några lekitioner att jag har lättare att acceptera människor med andra åsikter än vad jag har. Att jag sedan är yngst i klassen och att medelåldern är ca 35 gör ingenting. Jag känner hur hjärncellerna jobbar och jag blir smartare för varje dag som går.
* Jag drömmer i hemlighet om en bartenderskola sommaren 09.
Nu fattas det bara 16700 för att uppnå min dröm. Jag vill så gärna gå bartenderskolan i magaluf och lära mig hur man blandar killer drinkar och sedan skulle det ju inte vara helt fel att stanna kvar och jobba där hela sommaren.. Längtar tillbaka dit varje sekund...
* Jag håller någonting hemligt för en nära vän.
Jag är en väldigt ärlig person och jag tycker verkligen inte om att hålla saker hemliga. Men om hon ändå inte vill tro på mig, vad är det då för mening med att berätta?
* Jag har skämt ut mig BIG TIME för en viss person.
Klarar inte ens av att prata om detta. Skäms så otroligt.
* Jag ser tydligen ut som en hora enligt min mamma.
Enligt min mor får man inte gå ut på krogen med en lång skjorta utan jeans för då kan "vem som helst sticka in handen och taffsa". Min mor tror att hon efter 19 år kan börja bestämma hur jag ska se ut , but Iv´e got news for you, you can´t!
* Jag och min mor talar inte med varandra längre.
Bara skönt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0