Fylla och födelsedag,

Helgen har jag ägnat åt att fira min älskade vännina Therese loberg som fyllde19 år i fredags och åt att ligga halvdöd i soffan med en hink att kräkas i nedanför och önska att jag aldrig hade gått ut i fredags.

I fredags fyllde i alla fall Therese år och det skulle självklart firas. Jag, Emelie, Isabella och Therese gjorde ett besök på fondueboden som låg på vanadisvägen. Det var ett sjukt mysigt ställe med hur god mat som helst. Vi åt och åt och åt lite till, sedan rullade vi vidare till nivå 22 av alla ställen och drack mycket och billigt. Sedan åkte vi till huset som dagen till ära hade beställt in tårta. Vi mumsade på tårta och sjöng och drack. Det var jätte mysigt, verkligen. Men när vi skulle röra oss ifrån huset så kände jag att det nog hade blivit lite för mycket alkohol för min del. Men jag lät mig bli ivägsläpad till Vanilla där patrick och hans vänner var. Vi stannade i högst en kvart för efter det hade en viss kille blivit utslängd, en viss tjej försvunnit spårlöst, en viss tjej och kille hade börjat bråka om ingenting och för mig var allting bara en dimma.

Jag åkte hem och mådde dåligt. Sedan skulle jag upp och jobba kl 10 morgonen efter. Jo tjena! Jag skyllde på maginfluensa och låg hemma och sov och spydde men senare på kvällen började jag faktiskt bli människa igen så Emelie kom över och såg en film tillsammans med mig. Det blev en lugn lördagkväll men jag har en känsla av att vi behövde det. Tack Mille för en mysig lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0