Torsdag,

Igår var jag helt ledig så jag gick hela dagen på stan med mamma. Det var faktiskt ganska trevligt.
Jag köpte nya skor och en ny vinterjacka. Nu längtar jag nästan till att det ska bli lite kallare så jag kan få börja använda min fina röda jacka. På kvällen såg jag säsongsstarten av Idol. Den nya juryn var helt okej faktiskt. Ganska lik den gamla... Idag har jag inte mått så bra så jag gick inte till skolan. Jag "pluggade" hemifrån som det så fint heter. Vi läser just nu om barn som mördar andra barn, det är ganska hemskt. Ikväll ska jag självklart se Idol och jag hoppas på att kanske få träffa en viss person...

Ps. Vi måste boka våra biljetter till magaluf reunion gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0