Torsdag och ångest,

Har lite ångest idag faktiskt. Det känns som att livet bara skenar iväg och jag hinnner inte riktigt med. Det finns så mycket jag vill göra med mitt liv men istället sitter jag bara här i en jävla skithåla och låter tiden rinna iväg.

Jag lyckades inte gå till skolan idag. Kände inte för det när jag vaknade helt enkelt. Jag tog min ångest och åkte iväg till den enda personen som skulle kunna få mig på bättre humör, therese. Vi tittade på tv och sedan tog vi en promenad till närmaste pizzeria och åt en lite konstig pizza, sedan gick vi hem till henne igen och såg Idol och Top Model ( som vi hade spelat in för på hennes tv kan man göra det och jag är sååååå avundsjuk. )

Men nu är jag hemma igen och vill inte somna för då måste jag upp och jobba igen. *suck*

Livet är hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0