Så fel man kan ha,

Det är konstigt hur människor kan gå från att vara en gullig semesterflirt till ett äckel som man inte vill veta av, på bara några veckor. Av bara en enda liten händelse så förändrades hela du i mina ögon. Du var inte längre lik min drömprins Jay Hernandez, du liknade mer en uteliggare eller en osäker liten tönt.
Jag är ledsen om jag sårat dig på något vis men jag vill aldrig mer träffa dig, om jag ska vara ärlig så äcklar du mig.

Jag tycker att du är vidrig, förlåt.

 
Hur kunde jag tycka att ni var lika? Jag måste ha varit tillfälligt synskadad eller något...


Kommentarer
Postat av: thereselo

hahahha humor humor älskling! tänk om han visste

2008-09-07 @ 22:49:14
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0