Rolig sak snodd från Thereses blogg,

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Bara för att jag kramade dig så luktar hela jag paris hilton.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Miss you.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Fan ta dig!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej hej, är du säker på att det är jag?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Snart ska sötaste killen gå hem.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag är mojitokungen, så jävla gott!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad gör du?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Var det ikväll eller imorgon ni skulle ut?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag är riktigt irriterad nu. Vilket jävla mörker!
10. Din romantiska replik?
Det kanske känns så nu, men så är det inte.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det är inte hälsosamt att vara så sur som du är.


Haha det där blev ju skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0