Måndagsångest,

I helgen var jag ledig från jobbet. Det var jätte skönt att få ta lite sovmorgon men helgen gick alldeles för fort tycker jag. I fredags var jag på bio och såg mirrors. Filmen var väl sådär, men sällskapet desto bättre. I lördags var jag på ett nyöppnat ställe i gamla stan pans. Det första vi såg när vi kom in på deras toalett var att de hade speglar för dvärgar. Vad är det med gamla stan egentligen? Bankomater för jättar och speglar för dvärgar (?). Det blev lite intriger där på lördags natten och det är ju nyckeln till en lyckad kväll. Nu är det måndag igen och en hel vecka kvar till helg. Men på fredag fyller min älskade Therese år och det är ju värt att fira! Vi funderar på en middag på thaiboat och sedan utgång men vi får se hur det blir.

Just tell me how you want me
and I'll be naked stumbling
just to get a reaction, any signs of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0