Jobbvecka,

Fattar inte hur människor kan orka jobba varje dag!
Jag har jobbat kl 10-19 den här veckan och jag är helt slut. Efter en arbetsdag vill jag inget hellre än att lägga mig i min säng och stänga av telefonen. Inte prata med någon utan bara läsa en bra bok och sedan falla in i en djup sömn. Nu är det ju skönt att det snart är helg men trist nog ska jag jobba i helgen också, dock bara från 10-16. Annars ska jag nog ta det ganska lugnt i helgen. På lördag ska jag iofs ut och äta med Klara, Hanna och co. Klara fyller nämligen år. :) Vi ska gå till någon libanesisk resturang där de serverar mat tillsammans med vattenpipa. Det kan bli intressant.

...och till alla er därute som har ett 9-5 jobb, jag beundrar er men jag vill aldrig aldrig bli som er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0