En händelserik helg och en hockeyrink,

Denna helgen var det utgång som gällde. I fredags var jag och min trogna följeslagare Therese  på Huset i gamla stan. Dom hade någon slags mojitobjudning, och vi var inte sena på att tacka Ja till gratis drinkar. Kvällen blev ganska lugn trots mycket alkohol...

Lördagen blev inte riktigt lika lugn. Jag och Therese lagade tacos och hade det trevligt. Sedan drack vi några öl och bestämde träff med Isak, Niklas och Jonte på Hirschenkeller. Johan och Jocke var snälla nog att skjutsa in oss till stan. På hirschenkeller var det mycket mycket ungt folk. Jag kände mig nästan gammal. Alkoholnivån var nog ganska bra fram tills klockan 02:30 då jag och Christoffer från magaluf kom på den roliga idén att beställa någon drink i baren som inte fanns. Vi bestämde oss för att fråga bartendern efter en hockeyrink. Han sa att han kände igen det men inte visste vad det var i den. Haha. Då beställde Christoffer en annan drink. -Vad som helst, bara den är stark! och stark var den. 90% vodka. Vi hällde i oss dom och sedan är allting bara en dimma...Men vi har nu bestämmt oss för att alltid börja utekvällarna med våran påhittade drink. - en hockeyrink.


Kommentarer
Postat av: thereselo

hockeyrink is tha shit ;)

2008-09-07 @ 23:11:02
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: thereselo

men jag lär nog aldrig dricka den igen, inte kristoffer heller skulle jag tro ;)

2008-09-09 @ 00:43:18
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0