Trist på jobbet,

Idag är det söndag och jag sitter på jobbet och försöker plugga men det är så tyst här så man nästan blir rädd. Ingen som känner för att komma och köpa lite glasögon kanske? Det var mycket roligare på jobbet igår när jag jobbade tillsammans med Olle. Olle är en äldre man men det känns ungefär som att vi är lika gamla. Han går runt på jobbet och sjunger och dansar och igår utbrast han. - Snart är det november och då kan man ju lika gärna gå och hänga sig. Men va fan, gå och hänga sig det är ju mitt uttryck ju! Han är i alla fall helt kanon och det är trist att han inte är här idag. Är lite småbakis idag föresten. Jag var ute på stan och svängde mina lurviga igår. Det blev nog några glas vin  för mycket för jag mår lite illa idag. Vi var en sväng hemma hos Peter "beach hunken" molander på "förkrök". När vi kom dit så blev vi chockade för att det var så mycket folk vi kände där. Halva maggan gänget var där och det var superkul att träffa dom igen! Vi pratade om att vi skulle ha en reunion allihopa snart och jag hoppas verkligen att det blir av.  Sedan mötte vi upp Alexandra och co på Ice. Alexandra fyller nämligen 19 år idag och jag hoppas att hon får en riktigt bra födelsedag. Sedan blev jag och therese utslängda, men det känner jag inte för att prata om idag. ;) Vi tog en sväng förbi Vanilla men det sög som vanligt så vi åkte hemåt. Jag skulle åka den läskiga nattbussen hem själv men jag hade tur och mötte T som skulle åt samma håll så jag slapp.

Nu ska jag gå och fylla på förrådet med linsvätska, ni får ursäkta.


Kommentarer
Postat av: syster emelie

Sköna sköna Olle! :D

2008-10-15 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0