Tisdag,

Hade sovmorgon idag men någon ( nämner inga namn ) väckte mig ändå kl 10 med ett sms. Men det var nog ganska bra för jag har ganska mycket jag måste hinna med innan jag måste gå och jobba kl 15. Jag måste diska, hänga upp tvätten, vattna blommorna, dammsuga och allt sånt där tråkigt som jag bara skutit upp de senaste dagarna. Men snart kommer familjen hem och då måste huset vara i tipp topp skick. Hoppas de har köpt med sig någonting fint till mig från thailand.

Snart är det reunion, punkt.

Kommentarer
Postat av: Millis

Duktig du är :)

2008-10-28 @ 17:03:24
Postat av: ThereseLo

hoppas dom köpte med sig något fint från thailand som jag kan låna :E

2008-10-28 @ 23:34:17
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0