Onsdag.

Imorgon kommer familjen hem då...Lite blandade känslor inför det. Självklart har det varit helt underbart skönt att vara ensam hemma i nästan tre veckor. Kunnat göra vad jag vill, när jag vill,  har varit super. Men självklart har jag saknat dom också. Saknat att det alltid är någon hemma när man kommer hem och saknat att det alltid finns mat i kylskåpet.
Kommer säkert vara skönt att dom är hemma i ca 1 vecka, sen kommer jag bara önska att de åker iväg igen...

Men men jag har jobbat idag och det gick faktiskt bra. Finns däremot väldigt konstiga människor därute. Kan inte riktigt begripa mig på hur folk orkar ringa in och tjaffsa med en kundservice. Dom måste ju förstå att det inte är vårat fel att de inte kan betala sina jävla räkningar i tid. Hur som helst blir man grymt glad när man får en glad och trevlig kund. Som en man jag pratade med idag på eftermiddagen. Han sa att jag var minsann en riktig liten promlemlösare! En riktig liten problemlösare, sug på den ni. ;)

Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0