Måndag,

Mysig måndag. Hade sovmorgon till kl 13 och sedan mötte Therese upp mig på jobbet för vi skulle åka till sergel och se High school Musical 3. Filmen var jätte mysig men vi var nog bland de äldsta på salongen. Det slog mig på jobbet hur konstiga människor det finns. Det finns människor som bara älskar att bråka om allting. Jag pratade med en kund i över en halvtimme om 8 kr som hade blivit felplacerade. Men jag menar, 8 kr?!? vem bryr sig? Vem orkar ringa in och bråka om det? Förmodligen folk som har väldigt tråkiga liv!!!



Kan inte tiden bara stanna upp ett slag. Jag vill inte bli äldre nu, jag vill vara 19 ett tag. Jag är inte redo för att växa upp och ta en massa ansvar. Det är en massa saker jag måste hinna med innan dess. Kan inte tiden stanna upp, bara några år.

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

tack för en mysig måndag :)

2008-10-28 @ 23:54:11
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0