Lugn helg,

En lugn helg, en väldigt väldigt väldigt lugn helg. Gick hem tidigare från jobbet i fredags och åkte direkt till vårdcentralen där jag fick göra en massa prover. Visade sig att jag hade någon slags halsfluss så det var bara att ta en tripp till apoteket och hämta ut penicillin och sedan ta det lugnt. Blev alltså mycket film och godis i helgen. Min kropp skriker efter att få dansa och att få i sig lite alkohol. Men jag och Therese har bestämt att vi ska köra utgång på onsdag istället. Hoppas att det blir av. Helgen gick väldigt fort och nu är det söndag igen. Ska kura ihop mig i soffan med lite hallon sorbet och kolla på "ensam mamma söker". Ser alltid fram emot söndagskvällarna, när man får titta på lite romantik och äta onyttiga saker.


Tack Therese föresten, för en mysig Jokkmokk dag. ;)

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

tack själv :)

2008-10-28 @ 23:54:43
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0