Förlorad vänskap2,

Skrev om denna person i min blogg för ganska precis ett år sedan. Oktober 2007. Då skrev jag om förlorad vänskap och om hur tråkigt jag tyckte att det var att våran vänskap skulle ta slut pga en kille. Nu måste jag tyvärr säga att samma sak har hänt igen. Vi blev vänner igen där ett tag och det var jätte bra allting, förutom att hon tagit tillbaka denna kille som jag då skrev om. Jag minns att jag skrev att jag önskade att du bara kunde öppna dina ögon och se vem han verkligen är. Men det gjorde du inte, och jag accepterade det.


Jag kunde acceptera att du valde att vara med honom för att du älskade honom. Men det jag aldrig har kunnat acceptera är att du inte trodde på mig när jag berättade för dig vilket jävla arsle han var. Jag såg med mina egna ögon honom göra någonting som jag ( kan bara prata för mig själv ) ALDRIG skulle acceptera att min pojkvän gjorde. Men du trodde på hans lögner och han fortsatte sitt dubbelliv. Jag har hela tiden tyckt att det var jobbigt att lyssna på när du pratade om hur bra han var för hela jag skrek inombords - nej, han är inte värd dig! Men du ville ju som sagt inte veta.


Vi har varit  väldigt nära vänner men när jag nu igen berättade för dig vad jag hade hört och vad jag visste om honom så var det självklart mig du blev arg på igen. Förstår du inte att alla vet, men ingen är modig nog att berätta för dig. Jag berättar för dig därför att jag är din vän och jag hatar att se att han manipulerar dig till att tro på hans lögner.

Våran vänskap är nu över. Jag försökte skriva ett sms till dig idag för att kanske kunna göra allting bra igen men då svarade du - Hoppas att du är nöjd för nu har jag ingen kvar. Du fick som du ville...
Om du överhuvudtaget kände mig skulle du veta att det har jag aldrig velat. Jag har alltid velat ditt bästa men det kommer du nog aldrig att inse!


Tack A för att du förstört våran vänskap. Det är iofs inte bara ditt fel, du lekte runt eftersom att du visste att hon tillät dig att göra det. Så man kan ju säga att det var både du och hon som förstörde den. Jag önskar att jag aldrig fått veta vem du var men nu vet jag det och jag står inte ut med att se dig leka med min väns känslor. Du är en hemsk människa, En mytoman, En player och jag kommer aldrig att respektera dig. Jag önskar att du aldrig blivit född för då hade detta aldrig hänt.


Fool her once, shame on you. Fool her twice, shame on her!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

vad söt din blogg har blivit :)

2008-10-03 @ 01:39:50
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack josefin..de enda som förstöde vår vänskap var att du inte var vän nog att stå vid min sida efter vårt "snack"..shame on me eller shame on you ?

2008-10-03 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0