Ett litet hatinlägg bara (det var länge sen nu),

JAG HATAR SL OCH SJ OCH VAD FAN DET HETER! De har tvingat mig att springa från karlberg till st eriksgatan 115 två dagar i rad nu för att de inte kan följa sina tidtabeller. Imorgon tänker jag åka en halvtimme innan jag brukar för att slippa råkuta ifrån karlberg. Det är inte speciellt kul att komma till jobbet svettig varje dag, kan ni feta kärringar på sl förstå det?!?

Förlår för det sista men jag är upprörd. Gillar inte motion förstår ni. Nu måste jag smälla i mig ett helt glasspaket och en stor chokladkaka för att kompensera detta. xx

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

haha unge var glad att du kan äta ett helt glasspaket utan dåligt samvete istället ;)

2008-10-31 @ 11:30:45
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

sv: du kan suga hästballe min söta vän :)

2008-11-01 @ 00:45:09
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0