Deppig tisdag,

Jag har kommit på en sak. Jag måste hitta på en ny tv kanal. Den ska heta typ deppkanalen och visa endast deppiga serier och sorgliga dokumentärer om människor som förlorat hela sin familj eller tappat båda benen och armarna och sedan blivit blinda. Den ska visa fredagsfilmer utan lyckliga slut och spela deppig musik och uppmuntra människor till att bara sitta och deppa och gråta över sina sorgliga liv.

En sådan kanal skulle i alla fall jag vilja titta på. Jag blir så jävla irriterad på alla kanaler som bara ska visa komedi serier och filmer med lyckligt slut.
Jag vill bara sitta och deppa framför tv´n, kan ni bara låta mig göra det?

Jag är deppig ikväll om ni inte redan märkt det, mycket tack vare en viss person som inte ringer...

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

tussa, försök bli på bra humör av komedierna istället. :)

2008-10-08 @ 00:04:19
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0