I don´t wanna work today,

Var så otroligt nära på att sjukanmäla mig från jobbet imorse. Hade varit hur skönt som helst med en ledig dag. Men Robin övertalade mig att vara en duktig flicka och bita ihop och gå till jobbet. Men vet ni vad som hände sen? Robin försov sig så det var han som sjukanmälde sig från jobbet!!! Orka klaga på mig för att jag känner för att vara ledig en dag och sedan göra så själv. Dålig stil robin, dålig stil!

Jag sitter på jobbet nu men önskar att jag var hemma. Har jobbat för mycket på sista tiden. Skulle behöva lite semester tycker jag. Men nästa vecka blir det inte lika mycket och det ska bli jätte skönt. Det är ganska lugnt på jobbet idag men alla kunder verkar ha mens. Pratade alldeles nyss med en riktigt upprörd kille som kallade alla misstag för - att göra en tre. Sen sa han att han mådde illa så fort han såg en trea. Vad ska man göra? Skratta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0