Therese tycker att jag är konstig,

Igår på min lekition delade min lärare ut en artikel där det stod att man skulle tända ljus i hela sitt rum och sätta sig på kudde och tacka sig själv för att man finns och för allt bra man gör varje dag. Min lärare uppmanade oss att gå hem och göra det och självklart lyder jag honom, så jag går hem och tänder ljus i mitt lilla rum och sätter mig på en kudde och lyssnar på lugna favoriter och tackar mig själv för att bra jag har gjort. Kalla mig egoist om ni vill! Jag tackar ju andra människor hela dagarna, varför ska jag inte kunna tacka mig själv?
 Det var trevligt i alla fall så jag tror att jag ska införa det som en rutin varje dag...

Glöm inte bort att testa detta. Om ni inte älskar er själva, vem ska då göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0