Skruvad helg,

Den här helgen har varit helt skruvad. Idag är jag bakis så det känns som att jag helst bara vill gå under jorden. Sa och gjorde saker igår som jag verkligen ångrar idag, men jag försöker att inte tänka på det. Therese och Emelie har varit ett grymt stöd den här helgen och jag är verkligen glad att jag har tjejkompisar som ni.
Utan er vet jag inte vad jag hade gjort.

Snart ska jag möta upp Emelie och åka till heron city och se saw 5. Kan hända att jag inte vågar sova själv inatt men jag får väl ta till nallen eller kanske kanske kanske någon annan sovkompis...

Det här är en varning.
* Säg aldrig saker som ni inte kan stå för.
* Be ALDRIG min vän att ta livet av sig igen.
Jag tycker synd om er som lever som ni gör. Ni kommer förhoppningsvis också växa upp någon gång och inse hur töntiga ni faktiskt är. Skäms tjejer skäms!



Kommentarer
Postat av: Millis

Du har också varit ett stort stöd <3

2008-12-02 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0