People say that I drink too much.

People say that I drink too much...

Idag mår jag inte bra alls. Det var tänkt att jag och Therese bara skulle titta förbi Peter "beach hunken" molander igår kväll och bara dricka lite vin och käka glass och sedan gå hem tidigt för jag skulle ju upp och jobba som vanligt. Men det var väldigt trevligt hos Peter så vi stannade ganska länge och drack ganska mycket. Det blev i alla fall för mycket för mig så jag somnade ensam på nattbussen men som tur var vaknade jag upp några precis när jag skulle gå av så jag hann av bussen i alla fall. När jag kom hem så slängde jag mig i sängen och somnade med kläder och smink på så det var bara för mig att gå upp till jobbet med samma smink och kläder. Känner mig inte så jäkla fräsch nu måste jag säga. Efter jobbet ska jag hem till pappsen och gratta honom på farsdag. 100 spänn på att han kommer kommentera att jag ser sliten ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0