Måndag fylld av ilska och trekanter,

Har inte varit mig själv idag. Har varit arg mot allt och alla. Många kunder som ringde in till mig fick ta del av min vrede. Även min chef fick sin lilla dos. Men hoppas att alla förstår att jag är sårad och därför beter jag mig såhär. Jag kan inte råför att jag är så godtrogen och tror det bästa om folk som tillslut sviker mig. Jag tror att jag innest inne gillar att bli sårad. Varför skulle jag annars utsätta mig för någonting sånt här?

Mötte upp fjollan i stuvsta efter jobbet. Vi hyrde en film och köpte en jävla massa godis. Sen gick vi hem till mig och tittade på den värdelösa filmen, trekanten. Men hey det är väl sällskapet som räknas? Kändes skönt att få tänka på någonting annat några timmar. Tack din fjolliga jävel för en rolig kväll. Hoppas det blir fler!

Inte ett enda samtal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0