Jul = Äckligt lyckliga par överallt.

Jag vill också ha någon att krypa ihop tillsammans med under en filt på första advent. Jag vill också ha någon att baka pepparkakor tillsammans med och pussa på pannan framför julkalendern. Jag hatar jultider för då kommer alla äckliga par fram och är sådär extra lyckliga. Jag vill också vara lycklig.

Vad är det för mening med kall snö och varm oboy om man inte har någon att dela det med? Vad är det för mening med julklappar om man inte får dela ut dom till någon speciell? Vad är det för mening med någonting alls om man inte har någon att dela allting med? Varför ska alla andra ha underbara förhållanden med underbara killar och varför ska jag behöva vara ensam? Varför varför varför?

Om livet ska vara så här jäkla orättvist tänker jag inte vara med längre, så det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju alltid mig när du känner dig ensam. :$

2008-11-30 @ 20:22:12
Postat av: ThereseLo

du har ju alltid mig när du känner dig ensam. :$

2008-11-30 @ 20:22:42
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jo det är klart. :) Du betyder mest!

2008-12-01 @ 00:23:19
URL: http://josefinforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0