Josefin jobbar och sliter,

Vaknade upp imorse och var helt övertygad om att jag var sjuk. Hade ont i huvudet och mådde illa och hela baletten. Jag pallrade mig upp och gick iväg till jobbet i alla fall. Runt 12 började jag må bättre, så jag åkte till skolan. Höll på att somna på lekitionen men jag är ändå stolt över mig själv för att jag gick dit. Nu förtjänar jag att ta det lite lugnt ikväll tycker jag. Ska bara ligga hemma och titta på tv. Förhoppnigsvis kommer Therese över och ser desperate housewifes kl 21.






Therese, när allting är svårt är DU den som finns vid min sida. DU är oslagbar!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

du är oslagbar min bästa vän! det är jag och du i vått och torrt och så ska det alltid vara. tänk hur mycket roligt vi varit med om tillsammans, och tänk att det bara har börjat! jag finns alltid här för dig!!

2008-11-11 @ 22:55:15
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: emelie f

Vilken fin bild på er!:)

2008-11-12 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0