I will be grateful for this day,

Idag har jag jobbat i hela 3 och en halv timme. Det var riktigt ansträngande faktiskt. :P Jag är inte van att gå upp klockan 6 på morgonen, så jag måste ha sett ut som en zombie när jag satt på tunnelbanan imorse med mössan nerdragen över ansiktet och halvsov.

Dagens höjdpunkter var i alla fall när det först ringde en tjej som frågade när "bäst före" datumet på hennes faktura gick ut. Då fick jag mig ett gott skratt! Sedan ringde en tjej som snackade danska, hon tyckte att jag skulle förstå vad hon sa men för mig var det rena grekiskan.

Ikväll är det "bonde söker fru". Det är ett himla mysigt program tycker jag. Planen är att jag ska åka hem till Klara med Hanna och titta på det. Det kan bli supermysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0