Hemma som en ny människa,

Jag har varit i norrtälje över helgen med hela tjocka släkten. Det har varit jätte mysigt. :) Vi har spelat brännboll och grillat och jag har haft mycket tid till att bara busa med mina småbröder och fundera över saker och ting. Jag känner mig mycket mer avslappnad nu än vad jag gjorde innan jag åkte dit.

Det har varit så otroligt mycket att fixa till våran studentskiva som är på måndag. Det är mer än vad man tror som måste fixas. Vi är fortfarande inte klara med allt men eftersom att jag är mer avslappnad nu så känns det bra i alla fall. Vi får ta problemen som dom kommer och försöka lösa dom, ingen mening att oroa sig i onödan.

Tänkte avsluta med att säga tack till alla som jag känner bara är att dom finns till. Jag är så glad att jag är frisk och att jag har så underbara vänner. Det känns nästan som att jag har fått en religiösupplevelse i norrtälje. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0