Helgen,

I helgen har det varit helt underbart väder så jag kan inte beskriva hur glad jag var att jag slapp jobba.
I fredags var jag med vännerna i tantolunden. Vi grillade och drack lite vitt vin och cider. Det var jätte mysigt men kvällen slutade med intriger som vanligt...
I lördags åkte jag in till stan med storasyster och hennes vänner och drack lite öl på söder. Sedan åkte jag vidare till oxid där hanna var med några vänner bla Klara, Ebba och Erik. Det var trevligt men även denna kväll slutade med intriger...

Mysig helg har jag haft i alla fall men nästa helg ska ska jag jobba så då hoppas jag att det är riktigt pissväder. Visst är jag egoistisk? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ego ;D

2008-05-13 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0