Får man verkligen må så här bra?,

Det är konstigt hur allting plötsligt kan kännas så bra.
När jag vaknade imorse så gjorde jag det som en lycklig tjej och när jag gick hem ifrån skolan i solskenet så var det nästan som att få en orgasm. Jag mår bra idag. Jag mår så jävla bra idag! Jag tror inte att någonting kan få mig på dåligt humör idag faktiskt. Ikväll ska jag grilla i tantolunden med några vänner och det kan nog bli hur mysigt som helst. Allting som kändes jobbigt igår känns idag väldigt bra. Fan vad skönt det är att känna såhär.

Idag kommer det att ske mirakel, jag känner det på mig! :)


It feels so good, I knew that it would
Nothings gonna take this day away
Cos' it feels so nice, oh so right
Nothings gonna take this day away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0