Skärtorsdagen på Fellows,

Skärtorsdagen spenderade jag på Fellows. Det var modevisning och sedan partaj för hela slanten. Det var superkul ända fram tills klockan slog 1, då fick kvällen ett snabbt slut.

Jag föll ner för en lång trappa och landar självklart på mitt eget ben. Jag trodde att benet var brutet eftersom att jag inte kunde röra på det men efter en stund så visade det sig att det var en kraftig stukning. Jag kunde i alla fall inte dansa mer den kvällen så jag satte mig och tittade på min kära storasyster som dansade väldigt intimt tillsammans med en snygging från huddinge...

Efter lite snack med en kille från märsta tyckte jag att det var dags att halta hem. Mina trogna vänner Therese och Hanna följde givetvis med mig och såg till att jag hamnade på rätt nattbuss och tur var det för vem vet vart jag hade hamnat annars?

En stackars kille blev av med sin mobiltelefon i taxin och en stackars gubbe blev slagen blodig vid nattbussen men hur som helst var det en lyckad skärtorsdag ,trots min klantighet...
Tack tjejer för en oförglömlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0