Mando diao,

Igår mådde jag inte speciellt bra men jag lyckades ändå pallra mig iväg till "cirkus" för att se Mando Diaos konsert. Jag visste inte speciellt mycket om dem innan men eftersom att jag fick biljetten i julklapp var jag ju tvungen att ge det en chans, och det visade sig att Mando Diao var väldigt väldigt bra. Spelade verkligen musik som jag gillar!

Innan de började spela så var Adam Tensta och någon annan rappare på scenen. Blev riktigt imponerad av Adam Tensta måste jag säga. Mycket bättre live!

För er som inte vet så mycket om Mando Diao så kan jag upplysa er om att de är ett svenskt rockband från borlänge som varit ett band sedan 1999. De har 5 medlemmar, som de flesta ser väldigt bra ut enligt mig. ;)

image105

Kommentarer
Postat av: mills

Jag ska se dom på peace & love i sommar, ska du med? ;)

2008-03-12 @ 17:28:03
URL: http://www.emelielindgren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0