Kärleksförklaring till min bästa vän,

Jag är så otroligt glad att jag har dig Therese Loberg. Du är min absolut bästa vän och jag skulle göra allting för dig. Du är verkligen den personen som jag vill dela allting med. Innan vi blev vänner så var det väldigt viktigt för mig att ha en "pojkvän" som jag kunde dela roliga saker med ,men nu när jag har dig känns det inte som att jag behöver någon pojkvän. Du är den personen som jag vet alltid finns där när jag har det svårt och du är den som jag kan ringa mitt i natten utan någon speciell anleding, bara för att prata. Jag vill bara att du ska veta att jag skulle ta en kula för dig och du är den bästa vännen som någon kan få. Tack för att jag får vara din vän!

When it hurts to look back, and you're scared to look ahead, you can look beside you and your best friend will be there.


Kommentarer
Postat av: thereselo

Du är världens bästa vän!

2008-03-18 @ 10:42:41
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0