I just want you to know...

Folk säger att tiden läker alla sår men det tror jag inte ett dugg på. Jag tror att smärtan kanske försvinner med tiden men ärren finns nog alltid kvar...

Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och den kan ingen ta ifrån dig men nu måste jag försöka gå vidare, jag blir sinnessjuk av att alltid må dåligt över dig.

T, jag hoppas att du blir lycklig för det förtjänar du. Jag önskar att jag var den som kunde göra dig lycklig men det är jag inte. Men snälla kan du göra mig en sista tjänst? Glöm mig aldrig!

Kommentarer
Postat av: thereselo

han kommer aldrig någonsin glömma dig stumpan!

2008-03-25 @ 21:29:40
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0