Blodskräck,

De två senaste dagarna har gått i blodets tecken. Igår skulle vi sticka oss i fingret på naturkunskapen för att se vilken blodgrupp vi hade. Jag var förmodligen B positiv, vad nu det innebär. :S Vi gjorde också en liten hälsoundersökning av oss själva vilket gav oroande resultat. Jag hade lågt blodtryck och min lungkapacitet var skit. Jag borde kanske genomgå en riktig hälsoundersökning snart så att jag inte bara går och dör någon dag.

Men i alla fall, idag så kom blodbussen till våran skola och jag och Tessan bestämde oss för att gå ut och lämna lite blod. När vi kom ut i blodbussen var det första jag såg en gammal gubbe som låg och blev tömd på flera påsar blod. Jag fick lite lätt panik eftersom att jag verkligen inte tycker om blod, men Therese höll modet uppe. Vi hann inte lämna något blod eftersom att våran lektion började men nu ska vi snart tillbaka till blodbussen och så ska i alla fall Therese lämna några rör blod. Jag får se om jag vågar...

Fan vad feg jag är, det är helt sjukt vad feg jag är! 




Kommentarer
Postat av: therese lo

fegis fegis fegis :)

2008-03-12 @ 14:39:10
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0