Too little Too late,

Jag har blivit sårad många gånger men ingen har lyckats såra mig som du. Dina ord svider fortfarande i mitt hjärta. Jag bryr mig fortfarande jätte mycket om dig och jag har förlåtit dig för allt du gjort och sagt men jag känner verkligen att jag måste gå vidare nu. Nu är det dags för mig att börja leva för mig själv och sluta leva för dig...!

You say you dream of my face but you don´t like me
You just like the chase
To be real it doesn´t matter anyway
You know it´s just too little too late

image48

Kommentarer
Postat av: therese lo

japp, och jag tänker vara här för dig för varje steg du tar vännen min!

2008-01-07 @ 23:16:44
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0