Händelserik helg,

Kort sammanfattning av helgen,

Fredag
Lillasyster Martina blev äntligen en stor flicka :) Nu får vi se till att gå på krogen tillsammans tycker jag! Fredagskvällen spenderade jag på hirschenkeller. Först åt vi tacobuffe och sedan var det party men jag var så sjukt trött så det blev en tidig hemgång för min del.

Lördag Jobb jobb jobb och sedan skynda mig hem till pappa och äta en massa mat och fira martina. Sedan rusa hem till mamma och byta om och göra mig i ordning för kvällen. Martina hade hyrt en lokal i utsälje där alla hennes vänner samlades för att fira henne. Det var trevligt förutom att alla gick hem så ruskigt tidigt. Kvällen hade ju knappt börjat för min del ;D

Söndag Vakna upp med en otrolig huvudvärk men som den kämpe jag är orkar jag ta mig till jobbet och efter några timmar gick huvudvärken faktiskt över och jag var mig själv igen!


Kommentarer
Postat av: therese lo

synd att du blev dig själv igen, är så trött på dig vid det här laget ;) haha

2008-01-13 @ 23:14:16
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0