För trött för att leva?,

Jag börjar fundera på om det är något seriöst fel på mig. Varför är jag alltid så jävla trött? Jag har försovit mig nästan varje dag den här veckan för jag orkar verkligen inte gå upp. När väckaklockan ringer känns det som att jag precis slutit ögonen men inte riktigt hunnit somna.

Det känns som att jag är trött hela tiden så jag orkar inte göra allt det som jag vill göra. Jag har testat att köpa koffeintabletter för att bli piggare men de hjälpte inte ett dugg.

Nu har jag sagt upp mig från jobbet som telefonförsäljare också för det blev alldeles för tröttsamt men hur ska jag nu tjäna pengar? Det får bli ett senare problem.. Nu får jag bara jobba på att sluta vara så jävla seg och gå och lägga mig tidigare på kvällarna så jag orkar med det som jag vill göra på dagarna

Men det  ska iaf bli ruskigt skönt att vara ledig hela helgen. Ska verkligen försöka vila upp mig ordentligt för en gång skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0