Spa dag,

Bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Jag hade bara en lekition och så mådde jag inte så speciellt bra imorse heller. Jag har i alla fall hunnit med väldigt mycket på min lediga dag. Jag har städat hela huset och sedan har jag lekt att jag varit på spa :) Jag har kört manikyr, använt ansiktsmask och hårinpackning mm. Sådant bör man göra oftare. Jag känner mig som en helt ny människa och är sjukt taggad för en rolig utekväll :)

Ikväll kommer nog Isak, Niklas och Therese hem till mig och käkar middag och dricker lite. Sedan har vi planerat att röra oss in mot gamla stan och prova på 90,s. Vi får se om det blir så eller om planerna ändras.
Hur som helst hoppas jag på en rolig utekväll med några av mina bästa vänner!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0