Min vita helg,

Jag hade planerat för en vit helg, helt utan alkohol men det slutade med en helg fylld av vilt festande och flödande alkohol. Jag är besviken på mig själv..

I fredags skulle jag och Martina bara ta det lugnt och titta på en film men det slutade med utgång till The vibe och en tequila räckte för att jag skulle bli rund om fötterna. På nattbussen hem hade vi lite spy underhållning av en stackars tjej som druckit för mycket öl. Haha

På lördagen kände jag mig helt död i kroppen men eftersom att två av mina vänner fyllde 19 år var jag tvungen att fira dom såklart. Vi började i en lokal vid midsommarkransen som Tobias hade fixat. Det var jätte trevligt att festa tillsammans med klassen och Tobias vänner. Men efter en vinflaska och ett antal öl kände vi att det var dags att gå vidare till nästa partaj. Vi virrade runt i midsommarkransen och hittade inte till tåget. Men till slut tog vi mod till oss och frågade två killar om vägen. De bad oss följa efter dom och vi var helt övertygade om att de skulle dra in oss i en gränd och mörda oss men vi klarade oss helskinnade därifrån. Vi kom fram till fruängen där Fredric hade hyrt en lokal. Det var inte så mycket folk kvar men det var trevligt att umgås med Fredric och hans vänner.

Sen hände det såklart en massa barnförbjudna saker men det får jag ta och berätta en annan gång ;)

Grattis Tobias och Fredric och tack för en minst sagt händelserik lördag.

Lite vackra bilder tagna av Therese i lördags då:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0