Lite tips på raggningsrepliker inför kvällen,

Tjena sexbomb, står du här och tickar?

Det var jag som sket på dansgolvet...

Alla dessa kurvor, och jag som inte har några bromsar!

Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

Hej, jag har stånd och det är ditt fel!

Pax för dig!

Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

Hur kan du redan vara här? Nyss var du ju i min dröm!

Du är som en ängel som ramlat ner från himlen, synd bara att du landa på ansiktet.

Jag ser på sättet du ignorerar mig att du vill ha mig.

Får man fresta damen med ett samlag?

LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0