Hemma bra men borta bäst,

Igår bestämde sig jag och mina vänner oss för att ta en "roadtrip" till mitt landställe i öregrund eftersom att Isak nydligen tagit körkort. Allting blev bestämt väldigt fort och innan vi hann tänka två gånger så satt vi i bilen påväg dit. Det var en extremt trång men mysig bilresa dit. Jag hade tagit åksjuketabletter som tur var!!

Väl framme i öregrund hade det redan blivit mörkt så vi satte igång med att få fart på värmen för det var endast några få plusgrader i stugan. När vi hade fått upp värmen lite så satte vi igång med att laga mat. Det stod Tacos på menyn och våran underbara kock Nicklas lagade det mesta medans vi hjälpte till så gott vi kunde. Efter maten hamnade jag i lite av en "matkoma" och ville helst bara lägga mig ner och dö, men som tur var har jag härliga vänner som hjälpte mig att tagga till. Vi sjöng sing star och körde ölspelet ( med lite påhittade regler dock ).

Therese
ringde halva sin telefonbok för att tala om att hon var naken och Isak käkade Tacos och drällde över hela huset. Vi fick besök av lite äkta öregrundsbor också. Dom var väldigt tystlåtna men trevliga. Stackars Oscar blev av med alla sina cigaretter, men det är så det går när man låser in sig på ett rum tillsammans med Ms X. Haha. Hur som helst så var det en väldigt trevlig liten tripp som jag verkligen tycker att vi borde göra om.

Lovar att lägga upp lite bilder från kvällen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0