Snipp snapp slut så var skolan slut,

Nu är skolan slut. Känns nästan lite sorgligt. Swisch sa det bara och så var det över. Jag kommer att sakna min kloka lärare och alla de skumma människor jag lärt känna i klassen. Jag kan nog ärligt säga att jag har vuxit som människa efter den här kursen, och smack så fick jag mitt första MVG. :)

Grattis till mig.

Firade detta underbara betyg med att tatuera mig.
Mor tycker inte att man firar betyg så, men det tycker jag.
Familjen påstår att jag förstört julen, men det tycker inte jag.
Mor tror att jag aldrig kommer att få ett jobb, men det tror jag.
Lillasyster skakar på huvudet och säger att den är ful, men det tycker inte jag.
Undra vad det är för gen jag har fått som gör att jag är så positiv hela tiden medans dom bara är negativa.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker att det är ett jättebra sätt att fira ett mvg :D grattis vännen!

puss

2008-12-20 @ 18:35:12
Postat av: ♥ Jenny ♥

Svar: Tack =) Joo lite lika är ni allt... Grattis till betyget, hehe!

2008-12-20 @ 23:17:21
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: millis

Jag tycker du är tuff :)

2008-12-21 @ 13:23:17
Postat av: ThereseLo

hihi fina tatueringen :)

2008-12-22 @ 00:26:46
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0